FASE Recollida d'informació:
Objectiu: Fins al
moment, estic realitzant la recollida de la informació, a partir de les proves
esmentades i presentades anteriorment:
-Badyg-E2
-PIC
N
Per tal de detectar alumnat amb Altes Capacitats (AC).
Descripció
del Treball:
El
Badyg es va passar, com ja vaig sementar, a nivell grupal als dos grups de 3er.
de primària (A-B) en dues sessions per a cadascun dels grups.
Al
principi de la prova, es va plantejar i explicar el funcionament i mecànica de
la prova.
El
nivell d’implicació durant la prova, va ser adequat tot i que van sorgir,
sobretot a l’inici de la prova, molts dubtes i qüestions en dues direccions.
Per
una banda, sobre la mecànica i funcionament per respondre a les preguntes
utilitzant el quadernet i full de respostes. Malgrat, el plantejament inical.
Per
altra banda, respecte a l’idioma amb el qual es planteja la prova. És una prova
amb llengua castellana, i en el plantejament d’algunes preguntes apareix
vocabulari o expressions que en alguns casos, podria dificultar o entorpir la
comprensió. Es va intentar neutralitzar aquest efecte, responent a tots els
dubtes a nivell de vocabulari que podien aparèixer. (però segurament no es va
aconseguir del tot).
Avaluació:
Tanmateix,
aquestes dues variables, pensem que poden haver incidit d’alguna manera a la
baixa en els resultats de la prova en qüestió.
Es
va observar una dinàmica i implicació diferent, entre els dos grups a nivell
comparatiu, el grup B, va treballar de forma més àgil i silenciosa.
Observacions
Personals:
Ha estat interessant veure l’administració
d’una prova a nivell grupal, i la diferència respecte a una administració a
nivell més individualitzat ( a la que jo estava acostumada). Crec que les
instruccions han de ser molt més clares i precises, i si és possible acompanyar
l’explicació verbal amb escriure alguna de les instruccions a la pissarra, i
aclarir en tot moment, qualsevol dubte a l’inici de la prova.
No hay comentarios:
Publicar un comentario