FASE RECOLLIDA D’INFORMACIÓ:
Administració prova Creativitat: PIC-N
Avaluar
la creativitat en nens/es 3er.de primària, clarament relacionada amb les Altes
Capacitats (AC).
Descripció
del Treball:
La Prova es va passar en una sessió
d’aproximadament 50 minuts, per a cadascun dels grups (A-B).
Avaluació:
A l’igual que en la passació de la
prova d’Intel.ligència, en general, el grup B, es va mostrar més predisposat i
amb menys dubtes respecte a la presentació de la prova. El joc2: de pensar per a què podria servir un tub de goma (usos), els
hi va representar algunes dificultats per entendre la instrucció i el que es demanava a la prova.El joc1: va
resultar, en general, més interessant i engrescador pels nens/es al donar la
representació gràfica d’una imatge d’aventures amb un cofre i un nen (escena),
el que va despertar més el seu interès. El joc3
de pensar que passaria si tots els esquirols del món es convertissin en
dinosaures (conseqüències), també els hi va resultar divertit i engrescador.
Pel que fa al joc4:que avalúa la
creativitat gràfica, ja es veien diferències significatives entre els dibuixos
i la seva capacitat per crear quelcom a partir d’aqueslls estímuls gràfics.
Observacions
Personals:
La prova en general, va resultar molt
amena i divertida, i els nens/es s’ho van passar bé realitzant la prova. Crec que dòna molt de marge per posar en marxa el potencial imaginatiu i creatiu de cada nen/a. Em
sembla una prova força completa, i de fàcil administració.
Us passo un exemple del Joc 4:
Creativitat Gràfica d’un nen de 3r.
(dels que més em va cridar l’atenció per
la seva originalitat i elaboració)
No hay comentarios:
Publicar un comentario